kvačkanje

ZAJČICA LILI

Pred kakšnim letom sem se malo naveličala svojih nedokončanih projektov pletenja in se začela počasi navduševati nad kvačkanjem. Na začetku so začele nastajati kvačkane rožice, katere sem združila in je tako nastal kvačkan podstavek za na mizo.

Nadaljevala sem s kvačkanjem mini košaric ter naglavnih trakov. Nato pa sem naletela na spletno stran creativaatelier, kjer sem se čisto navdušila nad izdelavo plišaste zajčice. Spletna stran je sicer v španščini, kar pa v dobi spletnih prevajalnik ne predstavlja tako velikega problema, prav tako pa vsebuje  stran tudi veliko nazornih slik za izdelavo.

Izdelava je zanimiva in lahka predvsem zato, ker samo kvačkaš v krogu in ti pletila ni potrebno obračati.

Najprej sem se lotila pletenja zajčka, ki sem ga pletla z volno, ki je vsebovala kar 70 % poliakrila (volna še iz časov Jugoslavije). Zajček je bil zaradi slabše volne na koncu bolj grob, ampak ga je moj sin vseeno z veseljem posvojil. Nato pa je nastala iz Merino Baby volne zajčica Lili. Oba zajčka sem pletla s kvačko velikosti 3.

20160226_091654[1] 20150908_121442

 

 

Oddajte komentar

